Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
-
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata REBEL
Nowość
Symbol:
0824968721124
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
15
|
||||||
Dostępność | Mało 5 szt. | ||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 0824968721124 |
EAN | 0824968721124 |
Zamówienie telefoniczne: 531471131
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami!
Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa.
W chwili gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 lub mniej niewykorzystanych znaczników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy.
W tym momencie, jeśli graczowi udało się zbudować nieprzerwaną trasę pomiędzy wskazanymi przez posiadaną kartę miastami, gracz otrzymuje dodatkowe punkty zwycięstwa za zrealizowany bilet. Jeśli nie - gracz odejmuje dokładnie taką liczbę punktów od aktualnego wyniku. Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata wprowadza nowy element do znanej wszystkim mechaniki, poczynając od dwóch osobnych talii kolorowych kart - statków i pociągów. Trzy karty każdego typu są odkrywane na początku gry i, gdy gracz dobierze karty, kolejne są odsłaniane z talii, którą ten gracz wybierze.
Nowością są karty biletów, które pokazują kilka miast. Jeśli graczowi uda się zbudować sieć połączeń dokładnie odzwierciedlającą tę na karcie, uzyskuje on więcej niż punktów niż przy połączeniu tych miast w dowolny inny sposób.
Dodatkowo każdy z graczy startuje z trzema portami. Wybudowanie ich daje dodatkowe punkty zwycięstwa zależne od posiadanych biletów, ale każdy port niewybudowany odbiera 4 punkty zwycięstwa.
UWAGA! Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części serii.
Łatwe do przyswojenia zasady pozwalają zasiąść do gry nowym graczom, zaś liczne nowe rozwiązania gwarantują, że gracze znający poprzednie odsłony "Wsiąść do Pociągu" również będą zadowoleni z rozgrywki.
Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa.
W chwili gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 lub mniej niewykorzystanych znaczników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy.
W tym momencie, jeśli graczowi udało się zbudować nieprzerwaną trasę pomiędzy wskazanymi przez posiadaną kartę miastami, gracz otrzymuje dodatkowe punkty zwycięstwa za zrealizowany bilet. Jeśli nie - gracz odejmuje dokładnie taką liczbę punktów od aktualnego wyniku. Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata wprowadza nowy element do znanej wszystkim mechaniki, poczynając od dwóch osobnych talii kolorowych kart - statków i pociągów. Trzy karty każdego typu są odkrywane na początku gry i, gdy gracz dobierze karty, kolejne są odsłaniane z talii, którą ten gracz wybierze.
Nowością są karty biletów, które pokazują kilka miast. Jeśli graczowi uda się zbudować sieć połączeń dokładnie odzwierciedlającą tę na karcie, uzyskuje on więcej niż punktów niż przy połączeniu tych miast w dowolny inny sposób.
Dodatkowo każdy z graczy startuje z trzema portami. Wybudowanie ich daje dodatkowe punkty zwycięstwa zależne od posiadanych biletów, ale każdy port niewybudowany odbiera 4 punkty zwycięstwa.
UWAGA! Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części serii.
Łatwe do przyswojenia zasady pozwalają zasiąść do gry nowym graczom, zaś liczne nowe rozwiązania gwarantują, że gracze znający poprzednie odsłony "Wsiąść do Pociągu" również będą zadowoleni z rozgrywki.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Polecamy
- Nowości
- Promocje
- Bestsellery
- Wyprzedaże