- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
-
Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie REBEL
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
15
|
||||||
Dostępność | Duża dostępność 54 szt. | ||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 5425016928158 |
EAN | 5425016928158 |
Zamówienie telefoniczne: 531471131
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Rozgrywka obejmuje trzy następujące po sobie rozdziały, które przebiegają w podobny sposób. Na samym początku karty danego rozdziału są wykładane w określonym układzie, w ramach którego część z nich jest odkryta, a część zakryta. Następnie gracze kolejno rozgrywają tury aż do momentu, gdy któryś dobierze ostatnią kartę lub spełni jeden z warunków końca gry.
W swojej turze możemy wykonać jedną z dwóch akcji:
Wziąć kartę rozdziału spośród dostępnych (nieprzykrytych innymi) kart w układzie. Następnie możemy opłacić jej ewentualny koszt, zagrać ją i skorzystać z efektu lub odrzucić kartę, by zyskać monety.
Wziąć płytkę ważnego miejsca. Po opłaceniu jej kosztu umieszczamy twierdzę na planszy głównej w regionie odpowiadającym zakupionej płytce i korzystamy z jej efektów.
W zależności od koloru, karty zapewniają różne bonusy. Szare reprezentują umiejętności, którymi opłacamy koszt kart i płytek, żółte zapewniają monety, niebieskie pozwalają przesuwać się na torze Wyprawy Pierścienia, gdzie ścigamy się z przeciwnikiem, zielone pozwalają nawiązywać sojusze z rasami Śródziemia, a czerwone umożliwiają rozmieszczanie jednostek. W ostatnim rozdziale są też dostępne specjalne, fioletowe karty o potężnych efektach.
Gracz wygrywa natychmiast, gdy spełni któryś z warunków zwycięstwa:
Ukończy Wyprawę Pierścienia (Sauron musi dogonić Froda i Sama, ci z kolei starają się dotrzeć do wulkanu).
Sprzymierzy się z sześcioma rasami Śródziemia, zbierając je na zielonych kartach.
Podbije Śródziemie, czyli będzie obecny w każdym z siedmiu regionów (dzięki twierdzy lub przynajmniej jednej jednostce).
Jeśli przed końcem trzeciego rozdziału żaden z graczy nie spełni żadnego z warunków zwycięstwa, wygrywa ten, kto jest obecny w większej liczbie regionów Śródziemia.
- Polecamy
- Nowości
- Promocje
- Bestsellery
- Wyprzedaże