Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
-
Palce w pralce REBEL
Symbol:
3760052142154
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
15
|
||||||
Dostępność | Średnia dostępność 33 szt. | ||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 3760052142154 |
EAN | 3760052142154 |
Zamówienie telefoniczne: 531471131
- Opis
- Opinie i oceny (0)
"Palce w pralce" to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni... Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić !
"Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak w to się gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.
Dwa klaśnięcia o uda
Twój gest (np. Zombie!)
Dwa klaśnięcia o uda
Gest innego gracza (np. Rocky!)
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby
... a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi). Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze to klucz do Twojego sukcesu!
"Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak w to się gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.
Dwa klaśnięcia o uda
Twój gest (np. Zombie!)
Dwa klaśnięcia o uda
Gest innego gracza (np. Rocky!)
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby
... a w tym czasie pozostali gracze wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi). Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze to klucz do Twojego sukcesu!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Polecamy
- Nowości
- Promocje
- Bestsellery
- Wyprzedaże