• MiG-29 (East Germany)

Symbol: 5902251058517
227.07
227.07
szt.
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 15
DROPSHIPPING - odbiór własną firmą kurierską 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 18
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
Kod kreskowy 5902251058517
EAN 5902251058517

Zamówienie telefoniczne: 531471131

MiG-29 (kod NATO: Fulcrum) to radziecki, obecnie rosyjski, współczesny myśliwiec frontowy, produkowany od 1983 roku. Niemcy Wschodnie używały tego typu maszyn od 1988 roku. Po zjednoczeniu Niemiec flota MIG-29 była nadal utrzymywana aż do roku 2002, kiedy to zostały sprzedane Polsce. Samolot z kolekcji Armed Forces został opracowany w skali 1:48 i składa się z 545 elementów. Rozmiarem pasuje do reszty klockowej kolekcji współczesnych myśliwców! Model zawiera zupełnie nowe dedykowane elementy takie stateczniki pionowe i dziób z "rurką Pitota". W komplecie znajdują się tabliczka z nazwą modelu oraz podstawka ekspozycyjna. Podwozie samolotu można z łatwością odpiąć, aby wyeksponować go "w locie" na klockowej podstawce z przezroczystym trzpieniem. Nasz klockowy MIG-29 ma 35,5 cm długości i 23 cm rozpiętości skrzydeł. Dzięki intuicyjnej instrukcji opartej na czytelnych ikonach budowa jest prosta. Ten model to pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanów lotnictwa, militariów i techniki wojskowej. Zestaw został w całości wyprodukowany w Polsce na terenie Unii Europejskiej. To kolejny model kultowego samolotu wydany w ramach intensywnie rozwijanej kolekcji Armed Forces! 545 wysokiej jakości elementów, wyprodukowane w UE przez firmę z ponad 20-letnią tradycją, spełniają normy bezpieczeństwa dotyczące produktów dla dzieci, w pełni kompatybilne z innymi markami klocków konstrukcyjnych, klocki z nadrukami nie odkształcają się i nie bledną w czasie zabawy czy pod wpływem temperatury, czytelna i intuicyjna instrukcja oparta na rysunkach i ikonach, 100% nadruków, żadnych naklejek, klockowa podstawka ekspozycyjna, tabliczka z nazwą zestawu, Wymiary modelu (dł x szer): 35,5 cm (14) x 23 cm (9")

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.