• Kapitan Nauka Gra na kodowanie Zakodowany zamek 4-10 lat GR0711

Symbol: GR0711
86.96
86.96
szt.
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 15
Odbiór osobisty 0
DROPSHIPPING - odbiór własną firmą kurierską 0
Paczkomaty InPost 15
Kurier DPD 18
Dostępność Mało
Waga 0.725 kg
Kod kreskowy 5904905917409
EAN 5904905917409

Zamówienie telefoniczne: 531471131

Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha

Zakodowany zamek to gra w wieku 4 - 10 lat a także i starszych, która uczy nie tylko programowania, ale i współpracy. Dzieci wspólnie układają odpowiednie sekwencje kart, które poprowadzą czarodzieja do ukrytych skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów, algorytmów oraz planowania i logicznego myślenia.

Gra wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i doskonałej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe - kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

Gra średnio zajmuje 15-20 min.

 

Produkt zapakowany w estetyczne, kolorowe pudełko. Sklep Jokomisiada posiada szeroki zakres gier edukacyjnych.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.