Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
- Nowości
-
Klocki LEGO
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Boost
- BrickHeadz
- City
- Classic
- Creator
- Creator Expert
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Friends
- Functions
- Gabby's Dollhouse
- Harry Potter
- Icons
- Ideas
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Minecraft
- Minifigurki Saszetki
- Minions
- Ninjago
- Powered UP
- Sonic
- Speed Champions
- Star Wars
- Super Heroes
- Super Mario
- Technic
- Vidiyo
- Lego Specials
- Lego Dodatki
- Baseny
- Pojazdy akumulatorowe
- Gry
-
Zabawki
- Pojazdy
- Hulajnogi
- Rowerki trójkołowe
- Rowerki biegowe
- Klocki
- Maskotki
- Edukacyjne
- Zabawki kreatywne
- Interaktywne
- Zabawa w dom
- Figurki
- Lalki
- Puzzle
- Bal przebierańców
- Kreatywne
- Dla niemowląt
- Zręcznościowe
- Broń
- Logiczne
- Pluszowe
- Do kąpieli
- Zdalnie sterowane
- Dla najmłodszych
- Sortery
- Towarzyskie
- Zabawki drewniane
- Tablice
- Impulsowe
- Dla chłopców
- Instrumenty muzyczne
- Konie i jezdziki
- Zabawa w dom
- Psi Patrol
- Zabawki muzyczne
- Zabawki edukacyjne
- Sport i rekreacja
- Sport i turystyka
- Producenci
-
-
Dixit 8: Harmonia REBEL
Nowość
Symbol:
3558380049227
Wysyłka w ciągu | 48 godzin | ||||||
Cena przesyłki |
15
|
||||||
Dostępność | Mało 15 szt. | ||||||
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 3558380049227 |
EAN | 3558380049227 |
Zamówienie telefoniczne: 531471131
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyseja
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.
Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Dixit.
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.
Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Dixit.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Polecamy
- Nowości
- Promocje
- Bestsellery
- Wyprzedaże